.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ماجرای فساد اخلاقی وزیر سابق امور خارجه ایران

مایکل بارنز نماینده سابق کنگره آمریکا در خاطرات خود به فساد اخلاقی اردشیر زاهدی وزیر خارجه ایران در زمان شاه اشاره می‌کند.

به گزارش نامه، اردشیر زاهدی در قلمرو اخلاق و منش انسانی بس ضعیف و فاقد فضائل اخلاقی و شخصیت و منش قابل قبول حتی برای هم‌کیشان داخلی و خارجی خود بود.

 اسدالله علم در خاطرات خود به مناسبت‌های مختلف برخی ویژگی‌های مذموم زاهدی را بیان می‌کند، از جمله در جایی اشاره داد که « آدم فضول و خودسری است. گزارشات متعدد ساواک از رفتار و گفتار زننده و سخنان رکیک وی که زبانزد عام خاص وجود دارد افراط و زیاده‌روی وی در در هرزگی و شهوت او را یکه‌تاز عرصه عیاشی و خوشگذرانی در تاریخ سیاسی معاصر نموده است.

به دنبال گسترش موج فساد مالی و اخلاق در بین سردمداران رژیم شاه و تأسیس مراکزی برای ترویج و برگزاری و توسعه جنبه‌های گوناگون فساد و فحشاء، بعضی از نمایندگی‎های سیاسی ایران در خارج از کشور نیز به مراکز ترویج و اشاعه فحشاء تبدیل شده بودند.

 از این حیث سفارت ایران در امریکا نقش ویژه‌ای داشت و از این راه به رتق و فتق بسیاری از مسایل سیاسی می‌پرداخت. برای نمونه می‌توان به افشاگری مایکل بارنر نماینده ایالت مریلند و عضو حزب دمکرات امریکا درباره رشوه‌ دادن‌های هنگفت سفارت ایران به مقامات امریکایی و برخی اعمال ضد اخلاقی زاهدی که در مجله نیویورک تایمز منتشر گردیده اشاره داشت:

«... استفاده از حربه سکس و تریاک در منزل اردشیر زاهدی سفیر ایران، برای جلب سیاستمداران متنفذ امریکا ورد زبان محافل واشنگتن است.  بعد از گذشت ساعاتی از معارفه زاهدی به جوانی که محافظ او بود دستور داد تا منقل تریاک و حشیش را بیاورد.

 همه دور و بر او لم داده بودند، وافور و تریاک را به هم رد می‌کردند. بعد از مدتی زاهدی به یکی از زنان مجلس«آنها اغلب فاحشه بودند که معمولاً آنها را پیدا می‌کرد ولی بعضی نیز از کارمندان سفارت بودند» گفت برقصد او در جمع شروع به رقصیدن و لخت شدن کرد در حالی که ایرانی‌ها و میهمانان تماشا می‌کردند جملات رکیک و زننده بر زبان می‌آوردند و به اعمال جنسی مشغول می‌شدند، در یکی از پارتیها نماینده کنگره، ال‌اف را دیدم.

 او میهمان افتخاری بود،‌ او تریاک نکشید ولی زاهدی زنهای مجلس را به نوبت جلو او رژه برد و انتخاب اول را به او محول کرد و او یکی از زنان ایرانی را انتخاب کرد و...»


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.092 seconds.